אני ממש נהנה לשחק במחשב, לנגן ולהמציא מנגינות
כל בוקר אני ממהרת לגן כדי לנגן במטלופון ב"טף-תווים", זה הדבר שאני הכי נהנית לעשות בגן
טיה (6) אהבה מאוד לשחק ב"טף-תווים", ואף המציאה שמות נוספים משלה לתווים שלמדה. נדהמתי מהריכוז והקשב שהמשחק
עורר בה ומהדרך המהירה בה למדה לנגן בשיטה המיוחדת. תוך מספר פעמים הייתה מסוגלת לנגן בעצמה שיר שלם ולזהות אותו
התפעלתי מאוד מהתוכן המקסים של הספר צלילי סיפור. המחברת הצליחה ממש באומנות לשלב גם את האפשרות "לצוד" צלילים במשחק, גם טקסט בחרוזים משובחים וגם הכי חשוב מסר מעניין , חינוכי וערכי!
אני לא מבינה מה קורה כאן, עשר שנים אני מלמדת רק בכיתה א', אף פעם לא נתקלתי בתופעה כפי שקורה בכיתה הזאת. מה
שאני מלמדת היום – למחרת כל הכיתה קלטה ואני יכולה להמשיך להתקדם.
שיטת "טף-תווים", המותאמת במיוחד לילדים, מאפשרת לילד לרכוש את מיומנויות הקריאה הבסיסיות בצורה מהירה יעילה ומהנה.
כמומחה בתחום האוריינות, שעקב מקרוב אחר שלבי המחקר ותוצאותיו, הגעתי למסקנה, ששיטת "טף-תווים" עשויה לעזור מאוד
לילדים בעולם במשימה המורכבת והקשה של לימוד הקריאה.
הנני סבור, ששיטה זו מהווה פריצת דרך בהכנת תשתית מסייעת לקידום הוראת הקריאה ומן הראוי להשתמש בה במערכת
החינוך כשיטת העשרה לקריאה.
התרשמתי מעבודת המחקר של ד"ר יהודית כרמון ומתכניה, שיכולים לסייע לנו בעבודתנו בגני ילדים. המחקר מוכיח באופן מובהק את
השפעתו הישירה של לימוד קריאת המוסיקה בגן על רכישת קריאה בכיתה א'. אין ספק, שעבודת מחקר זו יכולה לסייע לנו אנשי
החינוך בעבודתנו החינוכית השוטפת