דעתם של ילדים, הורים, מורים ומומחים על השיטה:

מה אומרים הילדים?

אני ממש נהנה לשחק במחשב, לנגן ולהמציא מנגינות
אודי, בן 5.5

כל בוקר אני ממהרת לגן כדי לנגן במטלופון ב"טף-תווים", זה הדבר שאני הכי נהנית לעשות בגן
סתיו, בת 4.5

מה אומרים ההורים?

טיה (6) אהבה מאוד לשחק ב"טף-תווים", ואף המציאה שמות נוספים משלה לתווים שלמדה. נדהמתי מהריכוז והקשב שהמשחק
עורר בה ומהדרך המהירה בה למדה לנגן בשיטה המיוחדת. תוך מספר פעמים הייתה מסוגלת לנגן בעצמה שיר שלם ולזהות אותו.
ג'ודי לורנפול, תל אביב.

התפעלתי מאוד מהתוכן המקסים של הספר צלילי סיפור. המחברת הצליחה ממש באומנות לשלב גם את האפשרות "לצוד" צלילים במשחק, גם טקסט בחרוזים משובחים וגם הכי חשוב מסר מעניין , חינוכי וערכי! 

אודליה קוזלובסקי , בני ברק

מה אומרים המורים?

שיטת "טף-תווים", אשר ליוותה אותנו תקופה ארוכה בצורה יחידנית מול מחשב, תרמה לילדים הן בפן האישי והן בצורך הלימודי.
השיטה עזרה לילדים לרכוש מיומנויות קריאה, זיכרון שמיעתי, דיוק ומהירות קריאה. הילדים המגיעים אלינו פעמיים בשבוע ונתרמו
משיטה זו. כאשר הסתיימו שיעורי המחשב המוסיקליים שאלו הילדים האם אפשר להמשיך וללמוד לנגן…אנו מודים ל"ריד אנד פליי"
על הפעלת התכנית ועל העשרת צוות "יד רחל" בתוכנית ייחודית זו.
עודד ברמה, מנהל "יד רחל", לוד

בשם אגודת "יד ביד" ובשם ילדי "בית חם" יפו, ברצוני להודות לכם מקרב לב על שיתוף הפעולה והפעלת השיעורים השבועיים
באמצעות תוכנת המחשב "טף תווים", שסייעה לילדים בפיתוח כישורי קריאה. המשחק גרם לאושר רב ולשמחה לילדים.
שלי חושן, יו"ר אגודת "יד ביד", ישראל

אני לא מבינה מה קורה כאן, עשר שנים אני מלמדת רק בכיתה א', אף פעם לא נתקלתי בתופעה כפי שקורה בכיתה הזאת. מה
שאני מלמדת היום – למחרת כל הכיתה קלטה ואני יכולה להמשיך להתקדם.
ציפי, מחנכת כיתה א' בקרית אונו שקיבלה את הילדים שלמדו "טף תוויםTM" בגן

מה אומרים המומחים?

שיטת "טף-תווים", המותאמת במיוחד לילדים, מאפשרת לילד לרכוש את מיומנויות הקריאה הבסיסיות בצורה מהירה יעילה ומהנה.
כמומחה בתחום האוריינות, שעקב מקרוב אחר שלבי המחקר ותוצאותיו, הגעתי למסקנה, ששיטת "טף-תווים" עשויה לעזור מאוד
לילדים בעולם במשימה המורכבת והקשה של לימוד הקריאה.
הנני סבור, ששיטה זו מהווה פריצת דרך בהכנת תשתית מסייעת לקידום הוראת הקריאה ומן הראוי להשתמש בה במערכת
החינוך כשיטת העשרה לקריאה.
פרופ' אריה ווהל ז"ל- מרכז התואר השני וראש המחלקה לאוריינות במכללת תלפיות, בעבר ראש המחלקה לאוריינות במט"ח ובאוניברסיטה הפתוחה.

התרשמתי מעבודת המחקר של ד"ר יהודית כרמון ומתכניה, שיכולים לסייע לנו בעבודתנו בגני ילדים. המחקר מוכיח באופן מובהק את
השפעתו הישירה של לימוד קריאת המוסיקה בגן על רכישת קריאה בכיתה א'. אין ספק, שעבודת מחקר זו יכולה לסייע לנו אנשי
החינוך בעבודתנו החינוכית השוטפת.
ד"ר ש. יעל ז"ל- המפקחת הארצית על לימודי המוסיקה במשרד החינוך.
תוצאות המחקר הראו תוצאות נפלאות. המחקר נערך באוכלוסיות מגוונות ובכולן נמצאו תפוקות טובות ומובהקות. ראויה שיטתך כי
תופץ במקומות נוספים, גני ילדים ובתי-ספר יסודיים – כיתות א'.
ד"ר ש. יחיאל , מפקח מחוז משרד החינוך.